سردرگم

گم شده اید؟

سردرگم شدن مثل گم شدن دریک مسیر طولانی است!

گه گاهی در زندگی گم می شدم و نمی دانستم چرا…

مدت‌ها گذشت تا راه مناسبی یافتم اما شاید ساده ترین راه استفاده از یک فرمول است.

یک فرمول هست که ما را به مسیر خودمان برگرداند!!

آیا  لابلای روزها جایی بین دقایق و ثانیه ها گم شده اید؟

اگر چنین احساسی دارید به شما تبریک می گویم چون فقط ده درصد مردم واقعا نگران این موضوع می شوند زیرا شما باور دارید می توانید کنترل زندگی تان را در اختیار بگیرید.

افراد یک جامعه را می توان به دو دسته تقسیم کرد:

  • کسانی که معتقدند کنترل زندگی د ردست خودشان است
  • کسانی که کنترل زندگی شان را در دست دیگران ، شرایط و … می دانند و دائم از همه چیز شکایت دارند.

گروه اول معمولا ده درصد و گروه دوم نود درصد مردم جامعه را تشکیل می دهند.

وقتی شما گاهی احساس می کنید که گم شده اید احتمالا جز دسته اول هستید و این متن برای شماست:

ریچارد لیدر در کتابی با عنوان قدرت اهداف بالا فرمولی را ارائه می کند که بتوانیم با کمک آن یک هدف نهایی برای زندگیمان پیدا کنیم.

این فرمول به شکل زیر است:

داشته ها و نعمت ها + اشتیاق و میل + ارزش ها = فراخوان زندگی

نعمت ها: استعدادهای ذاتی هر فرد، مهارت ها ، امکانات و در کل آن چیزهایی هستند که هم اکنون در اختیار داریم.

اشتیاق :به چه چیزهایی علاقه داریم؟ اشتیاق رسیدن به چه چیزهایی ما را بی قرار می کند؟

ارزش ها: چه چیزی برای شما از همه ی چیزهای دیگر مهم تر است؟ چیزهایی که اصلا قابل مذاکره نیستند؟

کاری که شما باید در این دنیا انجام دهید تا از اعماق وجودتان احساس رضایت از خودتان و زندگیتان را داشته باشید.

چطوری کاری می کند؟

رهایی از سر درگمی ساده است فقط باید هر کدام از بخش های فرمول را پیدا کنیم.

مثل ارزش های اساسی زندگی تان را شناسایی کنیم.

خودمان و استعداد های ذاتی مان را بشناسیم.

لیستی از تمام داشته هایمان چه بیرونی و درونی بنویسیم.

مواردی که به ما انگیزه و اشتیاق برای آینده می دهند را تشخیص دهیم.

مهم‌ترین کاری که ما باید انجام دهیم این است که با توجه به موارد فوق رویایی طراحی کنیم که تلاش برای تحقق آن زندگیمان را سرشار از عشق کند.

 

مهم‌ترین سوال زندگی

مهم‌ترین سوال زندگی

چند وقت پیش یه سوال ذهنم رو خیلی مشغول کرد،

سوال این بود:

مهم‌ترین سوال زندگیت چیه؟

در آن لحظه ایده های زیادی برای جواب به این سوال داشتم اما …

اعتراف می کنم که هیچ‌کدام از آن ایده ها یا جواب ها احتمالا جواب واقعی من به این پرسش فوق‌العاده مهم نبود!

بنابراین بیشتر وقت گذاشتم و بارها از خودم آن را پرسیدم.

سوال دیگری در ذهنم جوانه زد :

اصلا چرا باید سوالی داشته باشم که آن سوال مهمترین سوال زندگیم باشد یا نباشد!؟

پاسخ این سوال را می دانستم!

به این سوال نگاه کنید؟

چطوری وزنم را کم کنم؟

پاسخ: با رژیم غذایی مناسب.

چطوری وزنم را بدون رزیم سخت کم کنم ؟

با ورزش و فعالیت بدنی بیشتر!

چطوری وزنم را کم کنم و هم‌زمان لذت هم ببرم؟

با ورزش هایی مثل شنا، پیاده روی ، کوهنوردی و…

همانطور که باهم دیدیم هرچه سوال بهتری بپرسیم جواب بهتری نیز دریافت خواهیم کرد.

برای همین است که می خواستم حتما یک سوال درست و اساسی را به عنوان مهم‌ترین سوال از خودم بپرسم.

مهمت‌ترین سوالی که می توانیم در هر لحظه از خودمان بپرسیم این است :

آیا در حال حاضر این کاری که می خواهم انجام دهم بهترین استفاده ممکن از زمانی که در اختیار دارم هست؟

احتمالا پاسخ هر کدام از ما با هم متفاوت خواهد بود.

اما بیایید باهم یک قرار بگذاریم و دائم از خودمان این سوال را بپرسیم.

سوال مهم دیگری که توجه من را به خودش جلب کرد این بود که :

هدف نهایی ام چیست؟

در صفحه اینستاگرام شخصی ام  عکس زیر را به صورت یک پست به اشتراک گذاشتم

کامنت های دوستان را که بررسی می کردم مهمترین سوالاتشان اغلب مهم‌ترین دغدغه آنها هم بود:

مثل پول ، پیش‌بینی آینده ، نگرانی از آینده ، عدالت ، موفقیت و …

 

لطفا شما هم مهمترین سوال زندگیتان را زیر همین مطلب یا در صفحه اینستاگرام من بنویسید.

 

 

آیا شما فروشنده ای با پتانسیل ثروتمند شدن هستید؟

آیا شما فروشنده ای با پتانسیل ثروتمند شدن هستید؟

تعداد زیادی از فروشندگان تقریبا هیچگاه ثروتمند نخواهند شد!

اما نکته ی جالب این است که بسیاری از ثروتمندان جهان با فروشندگی ثروتمند شده اند!

راز موفقیت این ثروتمندان چیست؟

برای یافتن پاسخ این سوال خودتان را محک بزنید.

آزمون زیر نشان می دهد که آیا ما مثل فروشندگان ثروتمند فکر می کنیم یا خیر.

بگویید که با هر جمله موافقید یا مخالف ، اگر دوست داشتید توضیح مختصری هم بدهید.

۱-با قیمت ارزان می توان موفق شد.

۲-دلیل اصلی خرید مشتری قیمت مناسب است.

۳-فروشنده موفق فروشنده ای است که اصرار می کند.

۴-سخت ترین فروش فروش اول است.

۵-اگر توقعات مشتری را برآورده کنیم او یک مشتری وفادار خواهد شد.

۶-تخفیف یکی از بهترین راه های حفظ مشتری است.

۷-محصول خوب نیازی به بازاریابی ندارد.

۸-دلیل اصلی پیروزی یا شکست محصول خود محصول است.

 

موافقت با جملات بالا نشان می دهند تفکر ما مانند فروشتندگان ثروتمند نیست زیرا:

۱- قیمت ارزان نمی تواند عامل فروش زیاد یا دائمی باشد.

۲-دلیل اصلی خرید مشتریان قیمت مناسب نیست بلکه رفع نیاز با کیفیت و قیمت معقول فقط یکی از جنبه های خرید است.

۳-فروشنده موفق فروشنده ای است که پیگیری می کند نه اصرار .

اصرار کردن باعث از دست دادن مشتری می شود در حالی که پیگیری اغلب باعث خرید بیشتر خواهد شد.

۴-سخت ترین فروش فروش های بعد از اولین فروش است

چون یک تحقیق نشان می دهد حدود ۹۰ درصد مشتریان دیگر به فروشگاه باز نخواهند گشت.

۵-برآورده کردن خواسته ها و توقعات معقول مشتری اصل ابتدایی و اولیه ی هر فروشی است!

۶-تخفیف گاهی نتیجه عکس می دهد!

یعنی بیشتر اوقات مشتری با دیدن تخفیف زیاد به اصالت کالا یا صداقت فروشنده شک می کند

و تخفیف خیلی کم که محرک خوبی برای جلب توجه نیست.

۷-محصول خوب هم نیاز به بازاریابی گستره و همه گیر دارد.

۸-دلیل اصلی پیروزی یا شکست یک محصول بازاریابی آن است نه خود محصول.

 

 

 

راز حراج ۲۰۰۰ تومانی

آیا شما هم این عبارت رو توی شهر خودتون دیدید؟

راز حراج ۲۰۰۰ تومانی

به نظر شما چرا هر تکه این اجناس رو فقط دوهزار تومان می فروشند؟

اینطور به نظر می رسد که اوضاع سخت برای شرکت های تولیدی باعث شد تا به راه های افزایش فروش فکر کنند

بالاخره یک طرح خلاق از سوی آنها ارائه شد این تقریبا همان راهکار چینی هاست!

تولید انبوه از هرچیزی که باعث می شود هزینه های تولید کمتر و کمتر شود.

در اصطلاح آن را هزینه سر به سر تولید می گویند.

با دقت در زندگی روزمره مردم به این نتیجه می رسیم که معمولا کمترین پول خرد که ته جیب مردم مانده و به تنهایی برای خرید چیز با ارزشی نمی شد از آن استفاده کرد همین اسکناس های دوهزار تومانی بود.

بنا براین شرکت های تولیدی با این تفکر که مردم به راحتی چیز دوهزار تومانی را خواهند خرید

به فکر تولید بسیار زیاد لوازم  پلاستیکی ارزان قیمت کردند.

دوتا اتفاق می افتاد

اول اینکه پول خرد هایی که ته جیب مردم بود برای خرید از جیبشان خارج می شد و این عملا دردناک نبود

و دوم اینکه مشتری احساس برد می کرد زیرا قبلا همین کالا را با قیمت هایی مثل پنج هزار تومان می خرید.

بنابراین حراج دوهزارتومانی ظروف پلاستیکی یک اقدام هوشمندانه ی برد – برد بود.

حالا سوال مهمی به وجود می آید :

در کسب و کار شما چه کالایی و یا خدماتی هستند که می توان قیمت آن را به اندازه ی قابل توجهی پایین آورد؟

 

راز قیمت گذاری غیر رند

آیا برای شما هم این سوال پیش آمده است که چرا می نویسند قیمت ۴۹۰۰۰ تومان و نه ۵۰۰۰۰  تومان؟

راز قیمت گذاری غیر رند

قیمت گذاری غیر رند

روی خیلی از اجناس و کالاها برچسب قیمتی نصب شده که به قول معروف

یک قیمت سر راست و رند نیست

مثلا روی یک کالا نصب شده ۴۹ هزار تومان ! یا حتی بعضی ها پا را فراتر از این گذاشته و قیمتی شبیه به ۴۹۹۰۰تومان را درج می کنند.

شاید فکر کنید که این کار صرفا برای جلب توجه باشد.

از تعدادی فروشنده و صاحب فروشگاه پرسیدم دلیل این مدل قیمت گذاری چیست؟

اکثر آنها خودشان هم دلیل روشنی نداشتند اما می گفتند بی تاثیر نیست!

مسئله ساده ای وجود دارد که به این سوال هم بی ربط نیست!!!

شما چند سالتونه؟

مثلا می‌گوییم  ۲۳ سال یا ۲۵ سال یا ۲۷ سال!

وجه مشترک این اعداد عدد دو است. معمولا حس خاصی نسبت به این موضوع نداریم

جز اینکه یک سال دیگر هم گذشته و …

اما نکته جالب این است که ما به صورت ناخودآگاه نسبت به یک سری از اعداد حس خوبی نداریم!

گفتیم نا خودآگاه ، چون واقعا خودمان هم از این حساسیت و حس بد اطلاع نداریم

اما هر عدد که تداعی آن حس را داشته باشد خرید را کاهش می دهد.

سوال این جاست مثلا چه اعدادی ؟

مثل عدد سی!

وقتی شما سن‌تان را قبلا بیست و چند می گفتید می دانستید که هر سال دارید بزرگ‌تر می شوید

ولی یک عدد رند مثل سی نشان می دهد شما یک دهه را پشت سر گذاشتید

در روانشناسی هم تحقیقات زیادی در مورد بحران های سنی وجود دارد

مثل بحران چهل سالگی!

ناگاه ما بایک عدد متفاوت که نمایانگر یک دهه از عمرمان است مواجهه می شویم بدیهی است که حس خوبی نسبت به آن نداریم

نمی خواهم بگویم که فقط همین دلیل باعث قیمت گذاری غیر رند می شود.

اما مهم ترین دلیلی که می توان یافت همین است زیرا تحقیقات بسیار زیادی انجام شده که تایید می کند مردم با اینکه می دانند قیمت ۴۹ هزارتومان تقریبا همان قیمت ۵۰ هزارتومان است و فقط مبلغ اندکی تفاوت دارد ولی خرید بیشتری در این مبلغ صورت می گیرد.

هرچند که خیلی از فروشگاه ها قیمت غیر رند را ترجیح می دهند ولی دلیل قطعی آن را نمی دانند

ما حتی به اعداد ۲۳ تا ۲۷ زیاد حس بدی نداریم یعنی کالایی با قیمت ۲۳ هزار تومان با کالایی به قیمت ۲۷ هزار تومان تقریبا یک حس مشابه را ایجاد می کنند

امابین عدد ۲۸ و ۲۹ به عدد ۲۸ حس بهتری داریم تا ۲۹

بنا براین اگر شما یک فروشنده اید از این راز نهایت استفاده را ببرید.

پس :

راز قیمت غیر رند این است که:

ما نسبت به اعداد رند خصوصا عدد اول هر دهه حس خوبی نداریم و خرید در این قیمت نیز حس خوبی را ایجاد نمی کند البته قیمت رندی که کمتر از عدد سن ما باشد!

 

برای مشاوره در مورد کسب و کار و قیمت گذاری محصولاتتان می توانید روی تصویر زیر کلیک کنید

 

آیا زندگی کوتاه است

آیا زندگی کوتاه است

عمر ما هرچقدر طولانی هم باشد باز مثل یک چشم برهم زدن می گذرد.

به قول قیصر امین پور شاعر معاصر

ناگهان چقدر زود دیر می‌شود

زمان فقط در یک جهت حرکت می کند و ما هرگز نمی توانیم زمان بیشتری بدست آوریم

به همین دلیل اینکه چطور زندگی کنیم اهمیت خاصی پیدا می کند

مثل زندگی این مقاله هم کوتاه است ولی ایده آن می تواند بیشتر از یک کتاب مفید باشد

چون اکثر کتاب‌هایی که خوانده‌ام می‌توانستند خیلی کوتاه‌تر باشند

فکر نمی کنم کوتاه بودن باعث شود اثرگذاری کمتر شود

زندگی کوتاه است

درنتیجه تنها راهی که باقی می ماند خلق فرصت و استفاده از آن است

یکی از نکته های قابل توجه برای خلق فضا که اکثر انسان‌های موفق هم آن را به خوبی رعایت می‌کنند

این است که در زمانی که باید بگویند نه آن را قاطعانه می گویند.

برای اینکه ((چطوری بگیم نه )) کافی است این کتاب کوچک رایگان را بخوانید

اگر نتوانیم در زمان درست به چیزی که نمی‌خواهیم نه بگوییم در واقع به چیزی که مورد علاقه ماست نه گفته‌ایم.

وقتی قرار است کاری را بارها و بارها انجام دهیم درباره این مسئله فکر کنیم که آیا به روش دیگری می توان این کار را سریعتر و با کیفیت بهتر انجام داد؟

تا اینجا گفتیم که برای خلق فضای بیشتر برای زندگی روی چیزهای مهم تمرکز کنیم و به چیزهایی که مهم نیستند نه بگوییم

علاوه بر این روش خلاقانه ای برای انجام سریعتر کارهای تکراری اما مهم پیدا کنیم

راه دیگر برای ایجاد فضا استفاده از تکنولوژی است .

تکنولوژی می‌تواند برای کنترل بهتر زندگی به ما کمک کند به شرطی که ما کنترل خودمان را دست آن ندهیم.

راه حل دیگر تمرکز بر روی یک کار در لحظه است

خیلی از کسانی که می شناسیم ادعای انجام چند کار به صورت همزمان را دارند

ولی مغز در آن واحد فقط می تواند روی یک کار تمرکز کند و اگر تعداد کارها زیاد باشد

از مدلی به اسم سوئیچینگ استفاده می کند که تمرکز را به شدت کاهش می دهد

محل سکونت‌مان را تا حد امکان به محل کارمان نزدیک کنیم تا بتوانیم در کوتاه ترین زمان از محل کار به محل زندگی‌مان برسیم

اگر این امکان برای‌مان فراهم باشد برخی از کارهایمان را با دور کاری انجام دهیم یعنی

به جای حضور در محل کار از اطریق اینترنت و از محل سکونت آن را انجام دهیم.

خلاصه یادمان باشد:

زندگی کوتاه است

پس برای استفاده بهینه و خلق فضای بیشتر  :

  • به چیزهایی که مهم نیستند نه بگوییم
  • روشی برای انجام سریعتر و بهتر کارهای تکراری مهم پیدا کنیم
  • تکنولوژی را به خدمت بگیریم
  • در آن واحد روی یک کار تمرکز کنیم
  • درصورت امکان دورکاری را امتحان کنیم

 

 

کپسول اعتماد به نفس

کپسول اعتماد به نفس

برای دریافت این کپسول نیازی به نسخه پزشک نیست

صد در صد واقعی و دارای گارانتی

دوره ی مصرف این کپسول هفت عدد می باشد

فاقد هر گونه عوارض جانبی

 

 

تعریف شما از اعتماد به نفس چیه؟؟؟

شاید بتوانیم ده ها تعریف با کلاس برای اعتماد به نفس ارائه کنیم اما به زبان ساده اعتماد به نفس یعنی :

احساس قدرت انجام دادن یک کار!

احساسِ قدرت

یعنی یک احساس است پس می توان آن را مانند سایر احساسات ایجاد کرد

مثل : احساس خوشحالی ،احساس خشم ،احساس ناراحتی و …

اما چه جوری؟؟؟

ما راهکارهای ساده ای را گردآوری کرده ایم آن ها را در بسته های ساده ی قابل اجرا قرار داده ایم

با مصرف هفت عدد کپسول قدرتمند ، اعتماد به نفس فوق العاده ای برای خودتان خواهید ساخت.

 

این دوره قبلا در سایت دیگری به مبلغ ۱٫۴۸۰٫۰۰۰ ریال فروخته می شد

اما تصمیم گرفتم این دوره را به صورت رایگان خدمت دوستان و کاربران سایت تقدیم کنم

چون متوجه شدم که خیلی ها به این اطلاعات نیاز دارند حتی کسانی اعتماد به نفس بالایی دارند

برای آنکه بتوانند به دیگران و اطرافیان خود کمک کنند اگر این اطلاعات را داشته باشند سریعتر به مقصود خود خواهند رسید

مطالب این دوره ارزشمند را رایگان ارائه کردم

 

اعتماد به نفس برای انجام هر کاری لازم است

کسی که اعتماد به نفس ندارد کاری را شروع نمی کند

از زندگیش راضی نخواهد بود و…

سنت

اما گروه ما همیشه به یک رسم و یا قانون نانوشته که برای خودمان خلق کرده ایم پایبند است:

ده درصد از کل قیمت هر محصول، کلاس ، کتاب و …  را به مسائل خیریه مثل کمک به کدکان مبتلا به سرطان و یا بیمارانی که توان پرداخت هزینه ی درمان خود را ندارند اختصاص می دهیم

همانطورکه قبلا با شما درمیان گذاشتم  قیمت این محصول قبلا ۱٫۴۸۰٫۰۰۰ ریال بوده است

بنابراین ده درصد آن یعنی ۱۴۸۰۰ تومان اختصاص به کودکان سرطانی و بیمارانی که توان مالی پرداخت هزینه هایشان را ندارند می باشد

ما کل مبلغ شهریه را به عنوان هدیه در نظر گرفتیم اما به پیشنهاد یکی از دوستان

ده درصد این محصول که متعلق به ما نیست را همچنان دریافت کرده و برای همان منظور صرف می کنیم

ما به مطالب این دوره صد در صد ایمان داریم و برای آنکه شما هم مطمئن شوید آن را ضمانت می کنیم و در صورت نارضایتی شما کل مبلغ ۱۴٫۸۰۰ تومان را نیز به شما عودت می دهیم.

مطالب این دوره به ترتیب به این صورت برایتان ارسال می شود:

فایل اول یک شبانه روز پس از ثبت نام و سایر فایلها با فاصله ی زمانی سه روز از یکدیگر

برای شما با تلگرام ارسال می شود و همزمان اکر مایل باشید این فایل را برایتان ایمیل نیز خواهیم کرد

 

اگه هنوز هم مردد هستید به فایلهای زیر گوش کنید این فایلها ممکن است به شما کمک کند و دیگر نیازی به تهیه دوره نداشته باشید

ساختن اعتماد به نفس در چهارگام ساده:

فایل صوتی اول –   مدت زمان : دو دقیقه و پنجاه و دو ثانیه

فایل صوتی دوم –   مدت زمان : دو دقیقه و هفده ثانیه

فیل صوتی سوم –   مدت زمان : دو دقیقه و پنجاه  ثانیه

فایل صوتی چهارم –   مدت زمان : دو دقیقه و پنجاه و سه ثانیه

فایل صوتی پنجم –   مدت زمان : سه دقیقه و پنجاه و هجده ثانیه

 

فایل توضیحات دوره  –   مدت زمان :سه دقیقه و چهل و هشت ثانیه

 

 

 

راهنمای خرید محصولات

راهنمای ثبت نام در کارگاه های حضوری

راهنمای ثبت نام

اگر نمی دانید چطور در کارگاه ثبت نام کنید این متن راهنمای مناسبی است

چون با یک مثال نمایش داده شده است

اما در صورتی که با مشاهده ی آن بازهم سوالی درحین خرید یا ثبت نام برایتان پیش آمد با ما تماس بگیرید

قطعا از شنیدن صدای شما خوشحال خواهیم شد

شماره تماس ۰۹۳۹۳۲۲۰۰۱۰ -۰۹۱۳۳۲۲۴۰۲۱

 

ابتدا روی ثبت نام که در بالا  یا پایین این قسمت وجود دارد  کلیک کنید

سپس در این فرم  نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را وارد نموده روی پرداخت کلیک کنید

راهنمای ثبت نام

 

اگر فرم زیر نمایش داده شد گزینه ی کارت شتابی را انتخاب کنید

و اگر این فرم نیامد نگران نباشید زیرا به صورت خودکار کارت شتابی انتخاب شده است و فرم زیر را مشاهده می کنید

راهنمای فروش

در پایان فرم زیر می آید که باید مشخصات کارت خود را همراه با رمز دوم یعنی همان رمزی که برای پرداخت قبض یا خرید کارت شارژ استفاده می کنید وارید نمایید.

عدد روی کارت و تاریخ انقضا را درست و از روی کارت خودتان وارد نمایید:

راهنمای پرداخت

 

 

اگر شما به جای کارتهای شتابی گزینه های دیگر را انتخاب کنید هم مشکلی در روند ثبت نام پیش نخواهد آمد مثلا برای پرداخت موبایلی کافی است گزینه مورد نظر تان را انتخاب کنید تا کد پرداخت را به شما نشان دهد و سپس آن کد را در گوشی تلفن همراهتان شماره گیری کنید

پرداخت با تلفن همراه

همانطور که در تصویر بالا مشخص است شما می توانید کد USSD یا جرینگ یا اپلیکیشن تجارت پی را انتخاب کنید

با انتخاب هر کدام از آنها کد مخصوص به آن نمایش داده می شود

راهنمای خرید محصولات

 

شما بدهی می خرید یا دارایی!؟

شما بدهی می خرید یا دارایی !؟

شاید با دیدن این عنوان از خودتان بپرسید مگر کسی بدهی هم می خرد!

یا آیا اصلا بدهی خریدنی است؟

اگر به زندگی روزمره آدم های اطراف مان نگاهی بکنیم متوجه می شویم که :

دسته ای از آن‌ها روز به روز فقیر‌تر و بدهکارتر می شوند و

دسته ی دیگر ثروتمند تر

البته دسته ای هم هستند که به نظر می رسد تغییر چندانی در دارایی های آنها بوجود نمی آید.

ساده ترین جواب به این معما چیست؟

معمولا بیشتر مردم اعتقاد دارند شرایط همیشه اینطور بوده  و پذیرفته اند که این یک قاعده‌ی طبیعی است!

اما در واقع اینطور نیست

این موضوع مربوط به عادت ها و رفتار آن‌ها می شود.

انسان‌های ثروتمند دارایی می خرند!

تعریف ساده دارایی در هوش مالی این است که :

خریدن آن باعث می شود پول به جیب تان وارد شود

مثل خریدن یک خانه و اجاره آن.

و تعریف ساده بدهی در هوش مالی این است:

خریدن هر چیزی که پول را از جیبتان خارج می کند.

مثل خریدن یک تلویزیون جدید اقساطی برای خانه تان.

حالا یک بار دیگر سوال را از خودتان بپرسید:

شما بدهی می خرید یا دارایی !؟

این دقیقا همان تفاوت آدم های اطرافمان است که در مورد آن صحبت کردیم.

کسانی که ثروتمند هستند یا ثروتمند خواهند شد رفتار خاصی از خود بروز می دهند که معمولا ما آن را هوش مالی می نامیم

خریدن یک خانه در ابتدا باعث خرج شدن پول می شود

اما اگر آن را اجاره دهید به سادگی باعث سرازیر شدن یک جریان پول می شود

آیا هوش مالی دقیقا به همین سادگی است؟

قطعا نه زیرا اجاره خانه باید بتواند استهلاک آن را توجیه کند

اجاره خانه باید بتواند خرید خانه را نیز در بلند مدت توجیه کند و …

اما گام اول برای رسیدن به هوش مالی این است که هربار می خواهیم چیزی بخریم این سوال را از خود بپرسیم که :

من هم اکنون در حال خرید بدهی م

هستم یا دارایی !؟

 

 

کارگاه فوق حرفه ای متقاعد سازی

داستان از اینجا شروع شد که…

چند وقت پیش مشغول مرور سایت‌های اینترنتی بودم و داشتم جدیدترین محصولات شرکت های مختلف دنیا رو بررسی می کردم به طور اتفاقی فکرم مشغول یک نکته شد که بیان آن خالی از لطف نیست.

در کشورهای دیگر نحوه ارائه یک محصول، خدمات یا ایده به اندازه خود آن مهم است، اما در ۹۹ درصد مواقع در کشور ما این موضوع اصلاً جایی ندارد!

یعنی صاحبان کسب و کار، با مهارت‌های رونمایی از محصول یا خدمات آشنایی ندارند چون در واقع آموزشی برای این کار وجود ندارد! فقط برخی شرکت ها از محصولات یا خدماتشان رونمایی می کنند که اکثر اوقات یک کپی از رونمایی محصول مشابه در خارج از کشور است.

این شد که با یک تحقیق همه جانبه و گسترده و سپس بومی سازی محتوای آن‌ها یک دوره ی آموزشی کاملاً متفاوت برای خدمت به شما خلق کنم. آموزشی  که شما عزیزان بتوانید با کسب مهارت‌ در متقاعد سازی ایده‌ها، خدمات و محصولاتتان را بسیار حرفه‌ای به دیگران ارائه دهید تا مخاطبان و مشتریانتان:

  • محصولتان را بخرند.
  • از خدمات شما استفاده کنند.
  • روی ایده‌های شما سرمایه گذاری کنند.
  • به شما رأی دهند
  • پیش شما افتتاح حساب یا سرمایه گذاری کنند
  • و…

همونطور که می دونیم :

هرگز فرصت دومی برای ملاقات اول وجود ندارد بنابراین با تلاش و صرف وقت کافی، «کاملترین» و «انقلابی‌ترین» محصولم را ارائه نمودم …

محتوای این دوره

  • ۵ اشتباه بزرگ در متقاعد سازی!
  • قاعده ستاره قطبی در متقاعد سازی
  • فرمول کلی متقاعد سازی

–  ۶ سبک انگیزشی در متقاعد سازی

– سفارشی سازی محتوای برای مخاطبان خاص

– نحوه پاسخ وقتی که با مخاطبان هم نظر نیستید!

  • جمع آوری و فیلترهای اطلاعاتی

–  کاربرد نیم کره های مغز در متقاعد سازی

  • ساختارهای صحبت برای متقاعد سازی
  • ملاک‌های تصمیم گیری و ساختار ذهن مخاطبان برای متقاعد کردن
  • اصل کمیابی
  • اصل سازگاری
  • ملاک قضاوت
  • نیاز به تعلق
  • ترس از ناشناخته ها
  • هیپنوتیزم کلامی
  • جلب توجه مخاطبان
  • یک راز مهم در متقاعد سازی
  • دستیاران واقعی شما
  • یک اشتباه بزرک در متقاعد سازی
  • ۶ اصل یک پارچه سازی
  • کلمات ممنوعه
  • پیشنهاد رد نشدنی
  • اعتماد به نفس در فروش
  • سوالی در ذهنتان باقی مانده؟ یا به اطلاعات بیشتری نیاز دارید؟ در جلسه پرسش و پاسخ بپرسید!

 

سه ماه پشتیبانی رایگان از طریق تلفن یا تلگرام و ایمیل.

ضمانت رضایت

از آنجایی که در کارگاه‌ها و سمینارهای من، افراد زیادی از شهرهای مختلف حضور داشته‌اند و همواره بیشتر مخاطبان در نظرسنجی‌ها از کارگاه‌ها و مطالب ارائه شده رضایت داشتند، این ضمانت را به شما می‌دهم که در صورت عدم رضایت شما از مطالب ارائه شده در این دوره آموزشی، تمام مبلغ پرداختی را با مال میل و به طور کامل به شما بازگردانم.

از این بابت آسوده باشید که هیچ ریسکی انجام نمی‌دهید!

مدرس دوره:

روح الله آقالر (سخنران ، نویسنده و عضو باشگاه مدیران موفق ایران)

برای اطلاعات بیشتر به سایت aghalar.com  مراجعه فرمایید.

من با شرکت در این دوره دقیقاً‌ چه چیزی دریافت می‌کنم؟

کلاس۴ جلسه کلاس آموزشی  

فایل صوتی دوره به صورت  MP3

 فیلم‌های نمونه‌ از متقاعد سازی حرفه ای

جزوه کلاس

+  چک لیست متقاعد سازی

هدیههدیه‌: یک هدیه شگفت انگیز به انتخاب خودتان از لیستی که پایان دوره ارائه می شود.

مبلغ سرمایه گذاری شما

شهریه کلاس های آموزشی هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است زیرا وقتی برای سرمایه گذاری به بانک مراجعه می‌کنیم،‌ بعد از یک سال در بهترین حالت ۳۰ درصد سود دریافت می‌کنیم. اما اینجا من یک پیشنهاد رد نشدنی دارم! شما فقط با پرداخت مبلغ ۷۹ هزار تومان به آموزشی دسترسی خواهید داشت که می توانید با آن درآمد، جایگاه اجتماعی و توان مذاکره خود را چندین برابر کنید و مطمئنم که در قرارداد هایتان ، ارائه محصول به صورت فردی یا سخنرانی و یا نمایشگاه چندصد برابر آن را کسب خواهید کرد.

متأسفانه بسیاری از افراد غیر حرفه‌ای (که تعداد آنها در کشور ما کم هم نیست) صدها میلیون‌ تومان سرمایه گذاری بر روی یک ایده عالی، خدماتی ارزشمند و یا محصولاتی فوق‌العاده را با یک ارائه ضعیف از بین می‌برند و به قول استفان کاوی، چهار دسته کار وجود دارد که افراد موفق روی کارهای مهم و غیر فوری تمرکز می‌کنند! آموزش نیز یکی از آنها است.

جرأت

به جرأت می‌توانم بگویم که:

اگر مطالب این دوره به خوبی اجرا شوند، به قدری ما را حرفه‌ای نشان می‌دهند که اولاً خودمان اصلاً ترس از صحبت  نخواهیم داشت و دوم این که مخاطبان مجذوب ارائه ما خواهند بود.

بنابراین اعتقاد دارم اگر یک سخنرانی، گفت و گو یا شرایطی پیش رو دارید که باید کسی را متقاعد کند، بدون شک توصیه اول من این دوره است.

این محصول برای چه کسانی مناسب است؟

  • کارمندان بانک برای متقاعد سازی مشتریان برای افتتاح انواع حساب های پس انداز یا سرمایه گذاری
  • مدیران ،بازاریابان و فروشندگان بیمه که می‌خواهند از همه ی رقبایشان جلوتر باشند
  • کسانی که می خواند یک ایده یا محصول را رونمایی کنند
  • کسانی که می خواهند برای یک کسب و کار سرمایه گذار پیدا کنند
  • کسانی که در نمایشگاه‌ها (به صورت گروهی یا نفر به نفر)‌ با مخاطبان صحبت خواهند کرد.
  • کسانی که در یک گفت و گوی تلفنی قصد متقاعد سازی مخاطبشان را دارند.
  • کسانی که یک گفت و گو یا شرایطی پیش رو دارند که باید کسی را متقاعد کنند.

و به طور کلی این دوره آموزشی برای کسانی است که می‌خواهند مخاطبان خود را برای کاری متقاعد کنند.

مطمئنم شما برای ایده‌هایتان اهمیت قائل هستید بنابراین افتخار ملاقات شما را در این دوره ملاقات خواهم داشت.

 

 چگونه می‌توانم در این دوره شرکت کنم؟

فقط کافیست روی ثبت نام کلیک کنید و در فرمی که ظاهر می شود اطلاعات ضروری (نام و نام خانوادگی و تلفن خود) را وارد کنید.

سپس به صفحه بانک هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت شهریه ثبت نام شما تکمیل می شود.

همچنین دوستانی که امکان پرداخت آنلاین ندارد می‌توانند با شماره   ۰۹۳۹۳۲۲۰۰۱۰ یا ۰۹۱۳۳۲۲۴۰۲۱  تماس بگیرند تا راه حل دیگری را بررسی نماییم.

اطلاعات دوره در یک نگاه:

دوره متقاعد سازی (یک دوره کاملا حرفه ای برای افراد آینده نگر)

مدت زمان دوره : ۴ جلسه یک و نیم ساعته که عصرها و خارج از زمان اداری برگزار می شود.(با هماهنگی ثبت نام کنندگان)

شهریه دوره : فقط ۷۹ هزار تومان

مهلت ثبت نام : ۳۱ مرداد ۹۷

ظرفیت پذیرش : ۲۰ نفر (اولویت با کسانی است که زودتر اقدام نمایند زیرا ثبت نام به صورت اتوماتیک پس از هشت نفر بسته خواهد شد)

محل برگزاری : شهر محل سکونت شما- درقسمت توضیحات نام شهر را بنویسید در حال حاضر کارگاه در شهرهایی که طرف قرارداد داریم برگزار می شود و پس از ثبت نام نزدیکترین شهرها به محل سکونت تان برایتان ارسال می شود تا خودتان یکی از آن ها را انتخاب نمایید.

(آدرس دقیق پس از ثبت نام برایتان پیامک می شود)

 

اگر نمی دانید چطور از سایت ما خرید یا ثبت نام کنید کنید روی راهنمای خرید کلیک کنید:

راهنمای ثبت نام یا خرید محصولات