امارگیر سایت
خانه / کارگاه های حضوری / کارگاه فوق حرفه ای متقاعد سازی
متقاعد سازی

کارگاه فوق حرفه ای متقاعد سازی

داستان از اینجا شروع شد که…

چند وقت پیش مشغول مرور سایت‌های اینترنتی بودم و داشتم جدیدترین محصولات شرکت های مختلف دنیا رو بررسی می کردم به طور اتفاقی فکرم مشغول یک نکته شد که بیان آن خالی از لطف نیست.

در کشورهای دیگر نحوه ارائه یک محصول، خدمات یا ایده به اندازه خود آن مهم است، اما در ۹۹ درصد مواقع در کشور ما این موضوع اصلاً جایی ندارد!

یعنی صاحبان کسب و کار، با مهارت‌های رونمایی از محصول یا خدمات آشنایی ندارند چون در واقع آموزشی برای این کار وجود ندارد! فقط برخی شرکت ها از محصولات یا خدماتشان رونمایی می کنند که اکثر اوقات یک کپی از رونمایی محصول مشابه در خارج از کشور است.

این شد که با یک تحقیق همه جانبه و گسترده و سپس بومی سازی محتوای آن‌ها یک دوره ی آموزشی کاملاً متفاوت برای خدمت به شما خلق کنم. آموزشی  که شما عزیزان بتوانید با کسب مهارت‌ در متقاعد سازی ایده‌ها، خدمات و محصولاتتان را بسیار حرفه‌ای به دیگران ارائه دهید تا مخاطبان و مشتریانتان:

  • محصولتان را بخرند.
  • از خدمات شما استفاده کنند.
  • روی ایده‌های شما سرمایه گذاری کنند.
  • به شما رأی دهند
  • پیش شما افتتاح حساب یا سرمایه گذاری کنند
  • و…

همونطور که می دونیم :

هرگز فرصت دومی برای ملاقات اول وجود ندارد بنابراین با تلاش و صرف وقت کافی، «کاملترین» و «انقلابی‌ترین» محصولم را ارائه نمودم …

محتوای این دوره

  • ۵ اشتباه بزرگ در متقاعد سازی!
  • قاعده ستاره قطبی در متقاعد سازی
  • فرمول کلی متقاعد سازی

–  6 سبک انگیزشی در متقاعد سازی

– سفارشی سازی محتوای برای مخاطبان خاص

– نحوه پاسخ وقتی که با مخاطبان هم نظر نیستید!

  • جمع آوری و فیلترهای اطلاعاتی

–  کاربرد نیم کره های مغز در متقاعد سازی

  • ساختارهای صحبت برای متقاعد سازی
  • ملاک‌های تصمیم گیری و ساختار ذهن مخاطبان برای متقاعد کردن
  • اصل کمیابی
  • اصل سازگاری
  • ملاک قضاوت
  • نیاز به تعلق
  • ترس از ناشناخته ها
  • هیپنوتیزم کلامی
  • جلب توجه مخاطبان
  • یک راز مهم در متقاعد سازی
  • دستیاران واقعی شما
  • یک اشتباه بزرک در متقاعد سازی
  • 6 اصل یک پارچه سازی
  • کلمات ممنوعه
  • پیشنهاد رد نشدنی
  • اعتماد به نفس در فروش
  • سوالی در ذهنتان باقی مانده؟ یا به اطلاعات بیشتری نیاز دارید؟ در جلسه پرسش و پاسخ بپرسید!

 

سه ماه پشتیبانی رایگان از طریق تلفن یا تلگرام و ایمیل.

ضمانت رضایت

از آنجایی که در کارگاه‌ها و سمینارهای من، افراد زیادی از شهرهای مختلف حضور داشته‌اند و همواره بیشتر مخاطبان در نظرسنجی‌ها از کارگاه‌ها و مطالب ارائه شده رضایت داشتند، این ضمانت را به شما می‌دهم که در صورت عدم رضایت شما از مطالب ارائه شده در این دوره آموزشی، تمام مبلغ پرداختی را با مال میل و به طور کامل به شما بازگردانم.

از این بابت آسوده باشید که هیچ ریسکی انجام نمی‌دهید!

مدرس دوره:

روح الله آقالر (سخنران ، نویسنده و عضو باشگاه مدیران موفق ایران)

برای اطلاعات بیشتر به سایت aghalar.com  مراجعه فرمایید.

من با شرکت در این دوره دقیقاً‌ چه چیزی دریافت می‌کنم؟

کلاس4 جلسه کلاس آموزشی  

فایل صوتی دوره به صورت  MP3

 فیلم‌های نمونه‌ از متقاعد سازی حرفه ای

جزوه کلاس

+  چک لیست متقاعد سازی

هدیههدیه‌: یک هدیه شگفت انگیز به انتخاب خودتان از لیستی که پایان دوره ارائه می شود.

مبلغ سرمایه گذاری شما

شهریه کلاس های آموزشی هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است زیرا وقتی برای سرمایه گذاری به بانک مراجعه می‌کنیم،‌ بعد از یک سال در بهترین حالت ۳۰ درصد سود دریافت می‌کنیم. اما اینجا من یک پیشنهاد رد نشدنی دارم! شما فقط با پرداخت مبلغ ۷۹ هزار تومان به آموزشی دسترسی خواهید داشت که می توانید با آن درآمد، جایگاه اجتماعی و توان مذاکره خود را چندین برابر کنید و مطمئنم که در قرارداد هایتان ، ارائه محصول به صورت فردی یا سخنرانی و یا نمایشگاه چندصد برابر آن را کسب خواهید کرد.

متأسفانه بسیاری از افراد غیر حرفه‌ای (که تعداد آنها در کشور ما کم هم نیست) صدها میلیون‌ تومان سرمایه گذاری بر روی یک ایده عالی، خدماتی ارزشمند و یا محصولاتی فوق‌العاده را با یک ارائه ضعیف از بین می‌برند و به قول استفان کاوی، چهار دسته کار وجود دارد که افراد موفق روی کارهای مهم و غیر فوری تمرکز می‌کنند! آموزش نیز یکی از آنها است.

جرأت

به جرأت می‌توانم بگویم که:

اگر مطالب این دوره به خوبی اجرا شوند، به قدری ما را حرفه‌ای نشان می‌دهند که اولاً خودمان اصلاً ترس از صحبت  نخواهیم داشت و دوم این که مخاطبان مجذوب ارائه ما خواهند بود.

بنابراین اعتقاد دارم اگر یک سخنرانی، گفت و گو یا شرایطی پیش رو دارید که باید کسی را متقاعد کند، بدون شک توصیه اول من این دوره است.

این محصول برای چه کسانی مناسب است؟

  • کارمندان بانک برای متقاعد سازی مشتریان برای افتتاح انواع حساب های پس انداز یا سرمایه گذاری
  • مدیران ،بازاریابان و فروشندگان بیمه که می‌خواهند از همه ی رقبایشان جلوتر باشند
  • کسانی که می خواند یک ایده یا محصول را رونمایی کنند
  • کسانی که می خواهند برای یک کسب و کار سرمایه گذار پیدا کنند
  • کسانی که در نمایشگاه‌ها (به صورت گروهی یا نفر به نفر)‌ با مخاطبان صحبت خواهند کرد.
  • کسانی که در یک گفت و گوی تلفنی قصد متقاعد سازی مخاطبشان را دارند.
  • کسانی که یک گفت و گو یا شرایطی پیش رو دارند که باید کسی را متقاعد کنند.

و به طور کلی این دوره آموزشی برای کسانی است که می‌خواهند مخاطبان خود را برای کاری متقاعد کنند.

مطمئنم شما برای ایده‌هایتان اهمیت قائل هستید بنابراین افتخار ملاقات شما را در این دوره ملاقات خواهم داشت.

 

 چگونه می‌توانم در این دوره شرکت کنم؟

فقط کافیست روی ثبت نام کلیک کنید و در فرمی که ظاهر می شود اطلاعات ضروری (نام و نام خانوادگی و تلفن خود) را وارد کنید.

سپس به صفحه بانک هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت شهریه ثبت نام شما تکمیل می شود.

همچنین دوستانی که امکان پرداخت آنلاین ندارد می‌توانند با شماره   09393220010 یا 09133224021  تماس بگیرند تا راه حل دیگری را بررسی نماییم.

اطلاعات دوره در یک نگاه:

دوره متقاعد سازی (یک دوره کاملا حرفه ای برای افراد آینده نگر)

مدت زمان دوره : 4 جلسه یک و نیم ساعته که عصرها و خارج از زمان اداری برگزار می شود.(با هماهنگی ثبت نام کنندگان)

شهریه دوره : فقط 79 هزار تومان

مهلت ثبت نام : 31 مرداد 97

ظرفیت پذیرش : 20 نفر (اولویت با کسانی است که زودتر اقدام نمایند زیرا ثبت نام به صورت اتوماتیک پس از هشت نفر بسته خواهد شد)

محل برگزاری : شهر محل سکونت شما- درقسمت توضیحات نام شهر را بنویسید در حال حاضر کارگاه در شهرهایی که طرف قرارداد داریم برگزار می شود و پس از ثبت نام نزدیکترین شهرها به محل سکونت تان برایتان ارسال می شود تا خودتان یکی از آن ها را انتخاب نمایید.

(آدرس دقیق پس از ثبت نام برایتان پیامک می شود)

 

اگر نمی دانید چطور از سایت ما خرید یا ثبت نام کنید کنید روی راهنمای خرید کلیک کنید:

راهنمای ثبت نام یا خرید محصولات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *